دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش نقد شوندگی ومدیریت سود (فصل 2)

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی
مبانی نظری وپیشینه تحقیق نقد شوندگی ومدیریت سود 2 - 1 مقدمه 14 بخش اول : مبانی نظری نقدشوندگی 14 2 - 2 اهمیت نقدشوندگی 14 2 - 3 تعریف نقدشوندگی 15 2 - 3 - 1 نقدشوندگی دارایی ها 17 2 - 3 - 2 نقدشوندگی بازار 18 2 - 3 - 3 وسعت بازار 19 2 - 3 - 4 عمق بازار 19 2 - 3 - 5 برگشت پذیری بازار 20 2 - 3 - 6 نقدشوندگی شرکت 20 2 - 4 ارتباط بین مفاهیم نقدشوندگی 21 2 - 5 نقدشوندگی و قیمتگذاری داراییها 22 2 - 6 نقدشوندگی و اثرات مشتریان 23 2 - 7 راه حل های اندازه گیری نقدشوندگی 24 2 - 7 - 1 معیارهای مبتنی بر معامله 24 2 - 7 - 2 معیارهای مبتنی بر سفارش 25 2 - 7 - 3 معیارهای نقدشوندگی 26 2 - 7 - 3 - 1 تفاضل قيمت پيشنهادي خريد و فروش سهام 27 2 - 7 - 3 - 2 هزينههاي فرايند سفارش 27 2 - 7 - 3 - 3 هزينههاي نگهداري موجودي 27 2 - 7 - 3 - 4 هزينههاي انتخاب نادرست 27 2 - 7 - 4 معیار نسبی نقدشوندگی مبتنی بر نقدشوندگی سهام فردی و نقدشوندگی بازار 28 2 - 7 - 5 منابع عدم نقدشوندگی 28 2 - 7 - 6 انواع بازارها 29 2 - 7 - 6 - 1 بازار سفارش محور 30 2 - 7 - 6 - 2 بازارهای اعلام محور 30 بخش دوم : مبانی مدیریت سود 31 2 - 8 تعريف مديريت سود 31 2 - 8 - 1 مدیریت سود یا تقلب 32 2 - 8 - 2 انگیزه های مدیریت سود 34 2 - 8 - 3 كشف مديريت سود 41 2 - 8 - 4 محرك‌هاي مديريت سود 43 2 - 8 - 5 اقلام تعهدي 44 2 - 8 - 6 بررسي مدل‌هاي مختلف تفكيك اقلام تعهدي به اختياري و غير اختياري 45 2 - 8 - 7 جنبه‌هاي مديريت سود ( تمايز بين شكل‌هاي مختلف مديريت سود ) 47 2 - 8 - 8 اندازه‌گيري مديريت سود 49 2 - 8 - 9 مدیریت سود واقعی 53 بخش سوم : پیشینه پژوهش 55 2 - 9 پیشینه پژوهش های خارجی 55 2 - 9 - 1 پیشینه پژوهش های داخلی 61 در این فصل مبانی نظری و پیشینه تحقیق در سه بخش به شرح زیر تنظیم شده است : بخش اول : مبانی نظری نقدشوندگی

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 44 مشاهده

کد فایل:37093

انتشار در:۱۳۹۹/۱/۲۰

حجم فایل ها:113.00کیلو بایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 63

فرمت فایل: doc


اشتراک گذاری:
 قیمت: 30,000 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط