مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش کودکان قبل از دبستان (فصل دوم پایان نامه)

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اموزش کودکان قبل از دبستان (فصل دوم پایان نامه)
در 48 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

نگرشي بر وضعيت آموزش و پرورش پيش از دستان در آمريكا
در آمريكا تأسيس اينگونه مراكز به جنگهاي داخلي و سالهاي 1837 بر مي گردد . در اوايل كار ايجاد كودكستان كه بر اساس افكار فروبل در آلمان ايجاد شده بر اثر مهاجرت آلمانيها به آمريكا در اواسط قرن 19 توسعه پيدا كرده بود ،‌ بيشتر براي كودكان بي بضاعت سودمند به نظر مي رسيد زيرا افزايش سريع مراكز شهري در اين سالها و سيل مهاجرت اروپائيان به آمريكا و گسترش محله هاي فقير نشين و پر جمعيت ، كودكستانهاي خيريه در بسياري از نقاط تأسيس شده بود و اولين مؤسسه را خانم كارل شورتي كه قبلاً دوره مربي كودك را در آلمان گذرانده بود ، در خانة‌ خود اين روش را پياده كرد .
بعدها با آغاز قرن بيستم نوعي دگرگوني در آموزش كودكستانهاي آمريكا ايجاد شد . ظهور نهضت مطالعه وضع كودك كه از طريق مطالعه و مشاهده كودك ضابطه اي تجربي بر شناخت دوران كودكي مي نهاد و حركتي رشد و تعليم و تربيت به شمار مي آمد وبر آزادي كودكان در كلاسها تأكيد داشت . اصلاح آموزش كودكستاني طي دوره هاي 1920 ـ 1930 ادامه يافته و منجر به ايجاد كودكستانهاي مدرن آمريكايي كه امروز در بسياري از مدارس به چشم مي خورد ، مي شد . خصوصيت برجسته آموزش كودكستاني در آمريكا اين است كه آموزش داراي ماهيتي گزينشي و گلچين كننده است البته اين آموزشها در عين سازگاري و استواري ، انعطاف پذير هستند و در نتيجه برخوردهاي متقابل ايدئولوژيها متضاد در شيوه هاي عملي مربيان آمريكا شكل خاص و ثابت بخود ندارد.


قسمتی از پیشینه تحقیق:
 بنجامين بلوم (1964) و ديكر هانت (1961) با تحقيقات و مطالعات خود نشان دادند كه آموزش اوليه از بعضي جهات مطلوب و مناسب زيرا توانمندي كودكان براي يادگيري و رشد پيشرفت واقعي را تحت تأثير قرار مي دهد . يكي ديگر از تحقيقات مورد تصور پروژة آموزش اوليه كلاسهاي Kiadus و سوزان گري   Susan Gray در سال 1968 است آنها مطالعات دامنه داري درباره كودكان شركت كننده در آموزشهاي قبل از دبستان انجام داده اند .
 اين تجارب به منظور بوجود آمدن نگرشهاي مثبت به پيشرفت تحصيلي و بالا بردن تواناييهاي هوش كودك ترتيب داده شده بود .


فهرست مطالب به شرح زیر میباشد:
نگرشي بر وضعيت آموزش وپرورش قبل ازدبستان درپاره اي ازكشورهاي جهان
1ـ كودكستان در فرانسه
2ـ نگرشي بر وضعيت آموزش و پرورش پيش از دستان در آمريكا
 3ـ آموزش قبل از دبستان در ژاپن
4ـ آموزش قبل از دبستان در شوروي
5ـ آموزش و پرورش قبل از دبستان در ايران
انواع  دوره هاي پيش دبستاني و ويژگيهاي برنامه هاي آنها
تاريخچه كودكستان و عوامل بوجود آورندة آن
اهداف آموزش و پرورش قبل از دبستان
دورة اساس يا قصد كلي دوره پيش از دبستان
پيشينه تحقيق
منابع و مآخذ



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 1085 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 48

حجم فایل:31 کیلوبایت

 قیمت: 19,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اموزش کودکان قبل از دبستان (فصل دوم پایان نامه)
    در 48 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده