بررسی تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
تحقیق حاضر با عنوان بررسی تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان  خدمات بانکداری الکترونیکاز سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در122صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد.

===================================================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir
===================================================================================

قسمتهایی کوتاه از متن
چکیده:
      امروزه  با توجّه به ساختار رقابتی شدید حاکم بربانکها در عرضه خدمات الکترونیکی، استفاده از تبلیغات  برای معرفی خدمات نقش مهمی در ترغیب و تشویق مشتریان در استفاده از محصول و خدمات و در نهایت جذب آنها به سمت استفاده از خدمات الکترونیکی بانکها دارد. به عبارت دیگر اگر بانکها بتوانند اثر بخشی تبلیغات خود را بر مشتریان ارزیابی نمایند ، می توانند در آینده عملکرد بهتری داشته باشند که این خود میتواند به عنوان یک مزیت رقابتی برای بانکها  محسوب شود .در این رابطه تحقیقات مختلفی در سطح کشور انجام شده است که در آنها تنها عناصر تاثیر گذار در تبلیغات ویا وسیله ارتباطی تبلیغاتی مورد بررسی قرار گرفته است .
       تحقیق حاضر که روی بانکهای تجارت استان گیلان انجام شده است.برای دستیابی به این سوال است که آیا تبلیغات باعث افزایش جذب مشتریان در استفاده از خدمات الکترونیکی بانک تجارت (ازجمله  خدمات موبایل بانک ، تلفنبانک ، اینترنت بانک  دستگاه pos فروشگاهی و سیستم دستگاههای خودپرداز ATM )شده است واگر تاثیر دارد کدامیک از روشهای تبلیغ (تبلیغات تلویزیونی،تبلیغات رادیویی،استفاده ار تبلیغات کاتالوگها و بروشورها،تبلیغات مطبوعاتی و یا تبلبغات شفاهی )اثرگذارتر است.تحقیق حاضر یک تحقیق بر مبنای هدف جزء تحقیقات  کاربردی  است که با استفاده از منابع کتابخانه ای و منابع اطلاعاتی بانکها ونظر کارشناسان مربوطه با استفاده از ابزار پرسشنامه نظرات مشتریان خدمات الکترونیکی بانک تجارت استان گیلان جمع آوری و  در نهایت پس از بررسی گزینه های  پرسشنامه تاثیر عناصر تبلیغاتی وتاثیر وسایل ارتباطی تبلیغاتی توسط از نرم افزار SPSS V:18 و رگرسیون ،تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک را مشخص کرده و ضمن بررسی وسایل ارتباطی موثرترین روش تبلیغات را تعیین و معرفی می نماید . در پایان ضمن بررسی فرضیات تحقیق  راهکارهایی برای بهبود تحقیقات آتی ارائه میدهد.
واژگان کلیدی: تبلیغات-بانکداری الکترونیک –مشتری
مقدمه
مروزه از یک سو سازمانها برای شناساندن و معرفی کالاها وخدمات خود و اعلام وجه تمایز آن با کالاهای مشابه با بکارگیری رسانه های مختلف تبلیغاتی می کوشند تا پیامهای تأثیر گذاری را به منظور ترغیب مخاطبان به خرید ارسال کنند . از سوی دیگر ، مردم با انواع تبلیغات از طریق رسانه های گوناگون درهرزمان وهرمکانی محاط شده اند و این درحالی است که آنچه در بحث تبلیغات حایز اهمیت است ارزیابی میزان اثربخشی آن است.(ربیعی،محمدیان 1390 ، ص17-40)
    در این فصل بیان مساله،زمینه پژوهش ،سوالاتی که محقق در جستجوی پاسخ یه آنهاست،اهداف و سابقه تحقیق،فرضیه ها ی پژوهش ،کاربردها و مزایای حاصل از پژوهش ، روش انجام تحقیق ، ابزار گردآوری اطلاعات ، جامعه آماری، قلمرو زمانی و مکانی تحقیق بیان خواهد شد . در انتها ساختار کلی پایان نامه ارائه شده است.
فهرست مطالب
فصل اول :کلیات پژوهش
1-1) مقدمه    2
1-2) بيان مسئله     2
1-3) اهميت و ضرورت انجام تحقيق     3
1-4) زمينه تحقيق    4
1-5) پرسش هاي تحقيق    4
1-6) اهداف پژوهش    4
1-7) چهارچوب نظري(تحليلي) تحقيق    5
1-8) مدل تحليلي پژوهش    6
1-9) فرضيه هاي تحقيق    7
1-10) كاربردهاي تحقيق    7
1-11) مزاياي حاصل از پژوهش.    7
1-12) روش تحقيق    7
1-13) روش و ابزار گردآوري اطلاعات    7
1-14) قلمرو تحقيق    8
1-14-1) قلمرو موضوعي    8
1-14-2) قلمرو زماني    8
1-14-3) قلمرو مكاني     8
1-15) ساختار پايان نامه    8
فصل دوم:مروری بر ادبیات موضوع و بيشينه موضوع
2-1)مقدمه    10
2-2) بخش اول- ادبيات موضوع    10
2-2-1) تبليغات    10
2-2-2) مشتري    12
2-2-3) تعريف بانك و بانكداري الكترونيك    13
2-3) بيشينه تحقيق    14
عنوان                                            صفحه
2-4) جدول خلاصه تحقيق    21
فصل سوم :روش شناسی تحقیق
3-1)مقدمه    28
3-2) روش تحقيق    28
3-3) جامعه آماري    28
3-4)آزمون نرمال بودن جامعه آماری    28
3-5) مدل پيشنهادي تحقيق    32
3-6) حجم نمونه و روش اندازه گيري آن    33
3-7) ابزار گردآوري اطلاعات    33
3-8) طراحي پرسش نامه    33
3-8-1) روايي و پايايي    34
3-9) متغيرهاي مستقل و وابسته تحقيق    35
3-10) روش تجزيه و تحليل اطلاعات    35
فصل چهارم :تجزیه و تحلیل داده ها
4-1) مقدمه    38
4-2) تجزيه و تحليل آماري    38
فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1) مقدمه    64
5-2) نتايج و دستاوردهاي حاصل از تحقيق    64
5-3) مقايسه نتايج تحقيق با بيشينه    67
5-4) محدوديت هاي تحقيق    67
5-5) پيشنهادات و راهكارهاي بهبود براي تحقيقات آتي    68
فهرست پیوستها    69
پرسشنامه    112
فهرست منابع و ماخذ    114

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 1742 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 122

حجم فایل:596 کیلوبایت

 قیمت: 22,400 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران رشته مدیریت

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش